hee

hee

Asnirul Fitri

Asnirul Fitri

Captain Asnirul Fitri

Captain Asnirul Fitri

Saturday, April 2, 2011

Masa Berlalu...........



Sudah tiba masanya untuk aku berubah lebih jauh lagi. Tinggalkan kenangan yang lepas dan buka kenangan yang baru. Kadang kala kenangan yang lepas susah aku ingin melupakan walaupun perit. Sekian lama mendiam akhirnya muncul semula. Tetap ianya sudah menjadi sejarah silam aku walaupun ia masih baru.
Sokongan dan dorongan dari orang-orang disekeliling aku membuatkan diri aku menjadi lebih kuat untuk menghadapi cubaan yang diberi oleh Allah SWT kepada aku. Aku kadang kala berasa senang kerana ada orang masih memberi sokongan pada aku namun aku tidak tahu sama ada mereka ikhlas ataupun tidak. Aku tidak boleh cepat merasa prasangka terhadap orang. Tetapi tidak salahkan jika kita prasangka terhadap orang sedangkan kawan sendiri boleh mengkhianati kita.
Setakat ini alhamdulilah aku masih boleh mengawal diri aku supaya berada dilandasan yang betul dan tidak melakukan pekara yang boleh merosakan hidup aku. Aku bersyukur khadrat Allah kerana sentiasa mengigati aku supaya menjadi manusia yang lebih baik.

0 comments: