hee

hee

Asnirul Fitri

Asnirul Fitri

Captain Asnirul Fitri

Captain Asnirul Fitri

Saturday, April 9, 2011

Kerusingan yang semakin bertambah..



Hari semakin hari makin aku bertenang semakin masalah yang dating.Kadang kala ianya membuatkan aku terduduk sehinggakan tidak boleh berbuat apa…..Aku hanya mampu berdoa kepada Allah supaya memberika pentunjuk jalan yang benar dan supaya aku sentiasa dilandasan yang diredhai Allah.
Setia detik aku memikirkan tentang apa yang bakal aku lalui selepas ini. Pekara yang lepas banyak mengajar aku tentang erti hidup sebenar namun aku belum cukup hadapi liku kehidupan yang sebenar.Aku mulai belajar betapa susahnya menagung beban yang besar tetapi itu bukan beban tetapi tanggungjawab yang haru aku laksanankan walaupun senang mahupun susah. Biarlah aku susah tetapi orang disekeliling aku senang dan walaupun apapun yang terjadi aku mesti memikirkan diri aku jugak. Walaupun pahit manis itulah lumrah kehidupan yang penuh tanda tanya.
Sejak-memenjak ini aku sering jatuh sakit, mungkin disebabkan beban yang aku tidak dapat mengatasinya dan tidak dapat meluahkannya. Mungkin disini sahaja yang aku boleh meluahkan segala apa yang ada didalam isi hati ku…….. Aku sedar hari semakian hari aku rasa aku seolah-olah kehilangan sesuatu yang amat berharga yang tidak boleh dibayar dengan wang ringgit walau 1 sen sekalipun. Inilah manusia sering membuat kesilapan namun setiap kesilapan iti pasti ada sebabnya. Sehinga kini aku masih tidak tahu apakah punca sebenar diri aku terasa sunyi………..

0 comments: