hee

hee

Asnirul Fitri

Asnirul Fitri

Captain Asnirul Fitri

Captain Asnirul Fitri

Tuesday, December 10, 2013

       

    Tiada seindah bahasa selain al-Quran,
             Tiada seindah tulisan selain al-Quran,
Alhamdulilah selesai membaca al-Quran. Hope diberikan kekuatan dan kesabaran dalam diri.. amin. Setiap kali aku teringat padanya dan memikirkannya al-Quran adalah tempat aku melepaskan rindu ku. Walaupun aku rasa aku tidak dirinduinya.
Ya Allah..
Kaulah tempat aku berserah segala-galanya. Aku seakan tidak mampu unrtuk menggeluarkan air mata ku ini lagi. Sepanjang perjalanan hidup ku ini dipenuhi dengan uijan dari Mu Ya Allah. Berilah hamba Mu ini kekuatan dalam diri ku ini.Berilah ketenagan didalam hati ku ini. Berilah kelapangan didalam kesempitan di hati ku. Ya Allah, Ya Rahman, Ya Rahim. Aku tahu aku adalah hamba paling hina dan kerdil didalam dunia ini. Aku bermohon pada-Mu Ya Allah aku benar benar mencintainya dan menyanyanginya. Satukanlah hati kami. Pertemukanlah pada waktu yang benar tepat. Aku benar benar ingin yang halal bersamanya.. amin amin....

0 comments: