hee

hee

Asnirul Fitri

Asnirul Fitri

Captain Asnirul Fitri

Captain Asnirul Fitri

Tuesday, December 10, 2013







Awak, saya nak tidur la. Boleh tolong selimutkan dengan "selimut putih" tu tak? Awak selimutkan seluruh badan saya tau. Saya sejuk. Nanti tolong bacakan "buku cerita" tu sekali ye. Awak, kejap lagi saya nak pindah "rumah baru". Tolong bagitau kawan saya yang lain k. Boleh tolong "mandikan" saya tak? Pastu tolong pakaikan "baju putih" tu ye. Yang tu "baju baru" saya. Awak, kejap lagi saya dah nak bertolak. Awak bawakan "kereta" saya boleh? Sebelum gerak bacakan doa k? Dah sampai rumah nanti awak "angkatkan" saya, letak dalam "bilik" lepas tu terus tutup "pintu" tu. Jangan risau. Tak ada orang jaga saya. Nanti 2 orang "sahabat" saya sampai, mesti dia tanya apa saya buat sepanjang saya berada di "rumah lama". Sebelum gerak doakan saya. Tanamkan pohon kemboja sikit. Lepas tu tolong siram air mawar tau. Nanti selalulah ziarah saya dekat "sini". Nanti kalau awak pindah "rumah baru" jugak, pindahlah sebelah "rumah" saya. Terima kasih untuk semuanya :') Segala jasa yang awak lakukan saya akan kenang sampai bila-bila dan awak takkan saya lupakan.
Esok belum tentu milik kita. Siapa tahu hari ini yang terakhir. Assalamualaikum :')
##copy&paste## 

0 comments: