hee

hee

Asnirul Fitri

Asnirul Fitri

Captain Asnirul Fitri

Captain Asnirul Fitri

Tuesday, September 10, 2013

                                                                  Assalamualaikum...
Setiap orang ada pengalaman didalam setiap hidup mereka. Ini adalah sambungan cerita sebelum post gambar cerita ini yang tergantung ayatnya. Kerana ketika itu aku masih keliru dengan kehidupan kini. Yes, my smille feel really good and nothing happend but on this face have one thousand meanning on this face.

Aku cuba sembunyikan segala galanya didalam senyuman ini. Aku cuba menjadi insan yang kuat. Aku bukanlah sesiapa diatas muka bumi Allah ini. Aku hanyalah seorang hamba Allah yang hina dan kerdil disisi-Nya. Aku sentiasa sedar siapa akan diriku ini dikalangan hamba hamba-Nya yang lain.

????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

0 comments: