hee

hee

Asnirul Fitri

Asnirul Fitri

Captain Asnirul Fitri

Captain Asnirul Fitri

Tuesday, September 10, 2013

                                                            Assalamualaikum.....

Hari demi hari berlalu dengan pantas tanpa kita sedari, tanpa kita duga,tanpa kita rasa yang waktu tidak pernah menuggu kita. Perjalanan hidup seperti orang kata seperti tayar yang sentiasa berpusing apabila digerakkan dan tiada perubahan.Setiap saat yang berlalu dan sedang berlalu ada ceritanya dan ada ujiannya. Pernahkah kita terfikir sesuatu yang jarang orang fikir jarang orang tanya tetapi ia sedang berlaku. Itu kerana masa berlalu tanpa kita sedar.

Kehidupan yang cuba aku sedang cari selama ini, masih menjadi tanda tanya, persoalan yang masih tidak terjawab oleh kerana ianya sedang berjalan.I'm trying to deserve everything come to me and I'm try to feel this life as well.Yes, we must to know something is we can't to know about the future. Just only Allah know about us future.We just can pray, hope and follow everything we think is really good to us and to future.


Setiap malam saat untuk lelapkan mata pasti ada air mata ku mengalir. Aku cuba untuk menahan tetapi ianya keluar tanpa disedari. Hari demi hari aku cuba untuk gembira dan senangkan hati ini. Tetapi hanya Allah yang tahu apa yang aku rasai dan apa aku lalui. Orang tidak pernah tahu apa yang aku rasa apa yang aku sedang lalui kerana aku cuba sembunyikan semua itu dari semua orang kerana aku berharap orang disekeliling aku bahagia. Biarlah aku yang susah dan sedih asalkan mereka yang aku sayang gembira lebih lagi mak dan abah. Kesedihan dan kesakitan yang aku terima tidak perlulah orang ketahui dan rasainya bersama. Aku cuma berharap dan mendoakan untuk mereka yang aku sayang kerana aku berharap andai aku pergi dahulu sebelum mereka semua dan orang orang yang aku sayang sentiasa keadaan baik baik dan pemergian aku tidak terlalu terasa dan seolah aku ini bukanlah sapa sapa didunia.

Sepanjang hidup aku ini telah banyak aku lalui dan aku rasai mahupun manis atau pahit. Itulah kehidupan yang harus kita tempuh...............................

0 comments: